۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۳۵

سامي‌الجابر در نشست خبري:

الهلال با تیم فصل پیش 80 درصد تفاوت دارد/ نقطه قوت سپاهان، نویدکیاست

الهلال با تیم فصل پیش 80 درصد تفاوت دارد/ نقطه قوت سپاهان، نویدکیاست

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تيم فوتبال الهلال عربستان گفت: الهلال امسال با الهلال بازی استقلال 80 درصد تفاوت دارد و ما در نیم‌فصل بازیکنان خوبی به تیم اضافه کردیم تا شرایط تیم بهبود یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سامي‌ الجابر دقايقي پيش در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل سپاهان اصفهان در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: دیدار بین تیم‌های عربستانی و ایرانی همواره جذاب بوده و بازی فردا بین دو تیم خوب آسیا و بهترین‌های آسیا برگزار می‌شود و این دیدار اتفاق جدیدی نیست زیرا این تیم‌ها بار دیگر به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی افزود: ما دو سال پیش با سپاهان بازی کردیم و به نظر من سپاهان یکی از بهترین تیم‌های آسیا به شمار می‌رود که در حال حاضر در فاصله 5 امتیازی صدر جدول قرار گرفته است.

سرمربی تیم الهلال عربستان با بیان اینکه فوتبال ایران در جهت صحیحی حرکت می‌کند، بیان داشت: با این حال به کسب سه امتیاز این بازی امیدوار هستیم تا با دست پر به سعودی بازگردیم.

سامی الجبار با اشاره به بازی قبل سپاهان مقابل السد قطر خاطرنشان کرد: به نظر من حق سپاهان نبود که در آن بازی شکست بخورد اما به هر حال به دلیل برخی اشتباهات و البته بدشانسی سپاهان، این تیم در آن بازی متحمل شکست شد.

وی در مورد تغییر ترکیب تیمش در بازی‌های گذشته گفت: ما در بازی‌های اخیر برای بهبود شرایط تیم تغییراتی داشتیم اما نسبت به فصل گذشته و دیدار برابر استقلال، ما نزدیک به 80 درصد تغییر کرده‌ایم و در نیم‌فصل نیز بازیکنان خوبی جذب کردیم تا به ترکیب ایده‌آل خود برسیم.

سرمربی تیم الهلال عربستان درباره نقطه قوت سپاهان گفت: به نظر من نقطه قوت این تیم خط میانی پرقدرت آن و محرم نویدکیا، بازیکن شماره 4 این تیم بوده که اگر روز چهارشنبه از ابتدا مقابل الهلال قرار گیرد، کار ما را سخت می‌کند.

به گزارش مهر، سامی‌الجابر از پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا با توجه به مدرک مربی‌گری‌اش، می‌تواند به عنوان سرمربی بر روی نیمکت بنشیند، خودداری کرد.

 

کد خبر 2254405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha